Tuesday, September 29, 2009

Död åt matte

Sitter i skolan och väntar på bussen. Idag kommer jag hem vid halv fem, och då blir det, som redan sagt. Plugg. Död åt plugg.

Stämningen på mattelektionen idag var uppgiven. Det var nog bara någon som förstod vad allt handlade om, och jag kände mig helt dum i bollen. Jag skickade ett paniksms till mamma och det kändes som jag skulle börja gråta. Bilder som Marianne tog kommer upp inom kort. Men för att beskriva det... här är några citat från lektionen:
"Just nu skulle vara ett perfekt tillfälle för Jesus att komma tillbaka!" - Mig

"Jag tycker om att äta när jag är nere... Har ni någon mat?" - Elin

"Ja! Jag fick rätt!! ... Jag fick fel på alla... " - Carro

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha asså det där sammafattar allt hahahah elin är ju skönast hahahhahahahaha
//Marianne

Anonymous said...

Jag har en bild av hur Karro ser ut när hon säger det där... Jag kan inte sluta skratta! XD
/Linnea