Thursday, September 17, 2009

Gaaleet

Orientering alltså.. Not my thing... Kämpade som en galning och bara för att vi virrade runt som yra höns i jakten på kontroll nr.2 så kom vi in på tiden 2h 20 min. Så otroligt bra. Yeah! Vad grymma vi är.. Sköna var vi i alla fall... Helt galet.

Efteråt bar det av till Alby och Subtopia för att gå på uppstartsmötet för musikalen som vi ska jobba på i ett år och två månader. I november år 2010 kommer den bli klar. De har dessutom gjort ett liknande projekt nere i Malmö som dom blir klara med i maj, så vi kommer åka ner dit då. Sjukt kul. Förhoppningsvis blir det bara inte samtidigt som G12 konferensen. Vi fick lyssna på Muhammed Ali aswell, rap är verkligen inte min stil. Men sen körde de "Hinna hinna", som de körde i bakgrunden på ett idolavsnitt. Då blev det genast roligare.
Om min mobil hade fungerat hade jag laddat över bilder från dagen. Men det får istället bli någon annan gång. För nu ska jag städa. Mmm, exiting!

Kram!

No comments: