Saturday, September 19, 2009

Fin eftermiddag med Elin <3

Igår träffade jag Elin efter skolan. Jag åkte till hennes jobb på Östermalm och kände mig seriöst som den lantis jag är. Haha, jag har faktiskt aldrig varit där förut. Det enda som fattades mitt turist-liknande ansiktsuttryck var en kamera runt halsen. Lyckligtvis hade jag inte en sån, för då hade väl Elin inte gått bredvid mig utan istället 10 meter framför.
Efter turistturen på Östermalm åkte vi till Mariatorget och söder, som jag känner till lite bättre, och fikade på café Fåtöljen. Jag hade det grymt trevligt och det känns tråkigt att jag och hon inte träffas oftare. Det måste det bli ändring på! Jag skulle ladda upp bilder om jag kunde, men min mobil är så otroligt seg att jag snott bilder från Elins blogg istället. (http://www.elinfreiman.blogg.se/) Där får kan ni också se en väldigt ful bild på mig som jag väljer att inte lägga upp här. Istället får ni matbilder. Jag fick också finaste presenten av henne, som uppmuntran pga vissa omständigheter. Jag fick parfym från Ralph Lauren, två nagellack från Depend och en hårprodukt från Toni&Guy för mina lockar. Även detta skulle jag lagt upp bilder på om jag kunnat. Tack Elin för en underbar eftermiddag <3

Min kycklingsallad med fetaosröra ovan

Elins fetaostmacka

1 comment:

Elin said...

Nej jag kommer inte ta bort bilden! Du är ju vacker på den! :)

Tack själv för en jättetrevlig eftermiddag, Victoria! Vi måste ses oftare... Du är så underbar! Love you <3