Saturday, September 26, 2009

mmm... fruukoost

God morgon alla!
Jag har nyss ätit en megafrukost bestående av en stor skål yoghurt och flingor, och två smörgåsar. Det var så sjukt gott! Jag vet inte om jag sagt det någongång, men frukost är det bästa målet på dagen. Ibland när jag ska sova på kvällen ligger jag och planerar vad jag ska äta nästa morgon, och när jag väl sitter där njuter jag något enormt. Jag förstår inte hur man kan hoppa över frukosten på morgonen, hela min dag skulle bli förstörd om jag gjorde det. Hemska tanke!

Nej, idag är en väldigt ointressant dag. Jag måste lära mig minst 12 sidor historia riktigt riktigt bra till provet på onsdag. Helst 18, för imorgon ska jag till Hannah och vill inte ha för mycket plugg att göra där. Sammanlagt den här helgen ska jag plugga 24 sidor historia. Sounds fun!

Kanske dags att börja..
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

lunchen är det bästa målet om dagen. jag har inte fattat det här med att fruckost = bäst...nej nej lunch...mmmmm
//Marianne