Monday, August 03, 2009

I USA

Nu sitter jag har. Klockan ar narmare nio pa kvallen och vi har precis kommit tillbaka fran Soulfest. (En stor kristen musikfestival). Det var kul. I fredags oste regnet ner hela dagen dock, sa jag och de flesta andra gick barfota i leran som tackte hela omradet. Annars var det ratt nice.

Flygresan gick bra och mellanlandningen pa Island gick ocksa over forvantningarna. Jag fick basta sittplatsen med sjukt mycket benutrymme och jag delade de tre platserna med bara en till snubbe, sa jag kunde stracka ut mig. Nar jag kom fram blev barnen superoverraskade, vilket ocksa var kul.

Ni far ursakta att inlagget blir sa kort. Men jag ar sjuukt trott. Bristen pa somn plus jetlag gor kroppen ganska utmattad.. Dessutom tror jag att Evangeline vill sitta har.

Kram!

No comments: