Friday, August 07, 2009

Sleepover... kinda

Var pa stranden idag.. 3 timmar. Otroligt harligt, men inte tillrackligt lange for att fa en snygg branna... Aja, jag overlever. Nacken sved som bara den nar jag var i vattnet. Men det kanns anda bra just nu. Jag ar lite osaker pa om jag ska smorja in mig eller inte... Aja, I'll figure that one out later.

Jag trodde att jag skulle bli ensam ikvall i och med att barnen aker till sin mamma over helgen. Men jag fick tydligen hanga pa. Sa i natt sover jag hos deras mamma och imorgon plockar Amanda upp mig och sa aker vi och shoppar. Yihoo! Jag har med mig 70 dollar. Jag vet inte om jag kommer spendera allt, men det skulle vara nice om jag faktiskt gjorde det.
Sa, nasta inlagg blir nog senare imorgon.

Ha det nice sa lange!
Ja, jag saknar er dar hemma...

No comments: