Saturday, August 08, 2009

God kvall! (for er, se vad duktig jag ar som anpassar mig efter er dar hemma)
Jag sov riktigt daligt idag. Dromde alla mojliga knappa drommar, dessutom delade jag sang med Evangeline. Jag har alltid haft lite svart for att dela sang. Men, men. Efter english muffin, scrambled eggs, jordgubbar och blabar till frukost akte vi ivag till en galleria dar jag sprang runt som tokig. Jag var seriost som barn pa julafton och var overlycklig nar jag sag Forever 21 skylten. Jag hittade snyggaste lader/mc jackan... Anyway.

Det blev Burger King pa vagen hem och nu sitter jag och smaskar pa Ben&Jerry's. Hjalp vad jag stoppar i mig.. Det blir att borja trampa pa cykeln nar jag kommer hem :)

Imorgon ska jag antligen traffa Johan igen. Jag gissar att vi drar till nagon galleria for att leta efter ett par cd's min pappa vill ha.

Nej, nu drar jag.
Kram!
Jag vill ha mer pengar...

No comments: