Tuesday, August 18, 2009

Mycket mycket

Oj oj. De senaste dagarna har jag gjort sa mycket att jag inte hunnit skriva. Jag har tyvarr inte tid just nu att beratta vad jag gjord heller. Sa det far bli en annan dag. Jag aterberattar i punktform.

  • Sondag: Johan plockar upp mig efter kyrkan
  • Vi ater lunch pa en restaurang. Johan ar stammis, direkt nar han satt sig ner kom servitrisen med exakt den dryck han ville ha. Han behovde inte ens saga till.
  • Vi fikar pa ett cafe agd av en sekt "twelwe tribes". Allt ar hemmagjort och organiskt odlat. Sjukaste cheesecaken ever. Jag orkade inte ens hela.
  • Vi aker till hans kompis, Mike, och busar i hans pool
  • Vi traffar hans kompisar och hanger med dem en stund
  • Mandag: Aker till vattenlandet Water Wizz
  • Ser Adam Sandler som spelar in sin nya film "Grown-ups" dar/
  • Jag, Molly och Evangeline kommer formodligen vara med i bakgrunden pa en scen i filmen. Craaazyy.
  • Idag, packar...

Vi ses i Sverige!

No comments: