Thursday, August 13, 2009

Rainy day..

Inlagget nedan skulle ha publicerats igar, men tydligen hande ingenting. Sa jag publicerade det nu istallet.

Jag och Johan sag pa "A perfect getaway". Jag vet inte om den kommit ut i Sverige an. Men det ar en thriller med en valdigt ovantad twist, och forst efterat fattar man allt som egentligen sagts mellan de olika personerna. En film jag maste se med min mamma :P Haha. Riktigt bra var den, och jag som vanligtvis gillar Chickflicks liksom.

Idag regnar det. Kul information. Just nu vill jag sitta i nagon storstad pa ett cafe, typ Starbucks, med en bra bok och nagot gatt att dricka. Sitta dar vid de stora fonstrena och blicka ut pa det stressade storstadsfolket som skyndar forbi... Aaahh.. Lycka :)

Om prick en vecka borjar skolan igen... Angest :)

Kram pa er!

No comments: