Monday, August 10, 2009

Tubing och annat!

God morgon!/God eftermiddag!
Jag hoppas att er gardag var bra, for min var suveran! Jag hangde med min bror Johan som forst tog mig till en restaurang i Plymouth. T-Bone tror jag att den hette. Johan ar visst stammis dar. De anstallda vinkar till honom och vet exakt vad han ska ha. Jag at friterad kyckling med potatismos, majs och nagon brunsas. En sjukt stor portion var det. Trots att jag var typ utsvulten nar jag fick maten orkade jag inte ata upp allt. Gaalet.
Efter det drog vi till en galleria for att leta efter ett par skivor pappa vill ha med sig hem. Skivorna fanns inte, sa vi drog hem till honom och bestallde dem pa internet. 20 dollar for tva skivor plus frakt, helt sjukt billigt! 20 dollar = ca 160 kr, for TVA skivor. Helt underbart :D Sen larde han mig om skuggning nar man malar. Min bror ar grym pa att mala, I have to say. Jag vill ha en av hans tavlor i mitt rum :) Nar den larorika lektionen var over, akte vi till en av hans polare pa stranden. Dar akte vi s.k. "tubing" ( jag tror att det stavas sa). Det ar nar man sitter pa en sorts luftmadrass som ar fastknuten i en bat. Jag och Johan akte tillsammans och det var sa sjuukt kul. Det roliga var att den som styrde baten korde hardast med oss. Han gasade pa rejalt och svangde som bara den. Det gjorde att jag gled i mitten och Johan ner pa sidan och efter typ 3-4 minuter plumsade han i. Nar vi sen skulle tillbaka till land, rakade Johan plumsa i igen, med alla klader pa. Sa vi akte hem igen sa att han fick byta om. Sen hande det inte sa mycket mer. Han skjutsade hem mig och jag frossade i pb+j macka, en oreo, Ben&Jerry's och en brownie.
Jag ska traffa honom igen pa onsdag kvall, och da blir det nog film. I'm looking forward to it.

Nu blev det har ett megalangt inlagg. Sa jag stoppar dar. Jag funderar pa att satta mig ute i varmen och solen. Det ar otroligt fuktigt ute idag.

Stor kram!

No comments: