Wednesday, August 05, 2009

Tisdag.. ( I think )

Hej manniskor!
Skriver ytterligare ett inlagg, to your happiness I suppose. Alskar USA, verkligen. Saknar hemmet lite dock. Men inte skolan... Suck, det suger att veta att sa fort jag kommer hem sa borjar skolan igen. But it's kinda worth it.

Idag gick jag upp vid tolv och at en ganska stor frukost, och sen rusade vi ivag till tjejernas (tjejerna i familjen) mamma som bor en bit bort. Dar fick vi strawberry shortcake och jag at nastan en persika, lyckligtvis hann jag hindra mig sjalv. Jag vill ju inte raka pa en allergisk reaktion nar jag ar sa langt hemmifran. Vi akte runt pa lite arenden, och sen kom Amanda (vardfamiljsmamman) och hamtade oss for hennes syster fyllde ar.

Imorgon ar jag lite osaker pa vad som hander... Evangeline ska pa konsert med Paul McCartney och ar borta hela dagen, smaflickorna ar hos sin mamma, ett av fosterbarnen ska till en kompis, och det andra fosterbarnet blir val hemma som mig. Jag vill valdigt, valdigt, valdigt garna aka och shoppa, men Amanda sa att det formodligen blir i helgen. Sa jag far val halla mig tills dess.

Och nu ar jag har. Har precis pratat med Hannes pa facebook, och ska nog logga ut.

Kram pa er!

No comments: