Saturday, August 15, 2009

fafinlgefmasl :)

Fredag: Stranden! Ca tva timmar i solen. Pa kvallen hade ett av barnen i huset fodelsedagskalas. 11 st 13-aringar sprang runt och skrek. Craazyy. Jag och Evangeline flydde huset och sov over hos en av hennes kompisar, Allie. Evangeline och Allie var helt sjuukt flummiga, medan jag mest var trott. Men de hade kul anda, lag pa golvet och garva. Hah. Vi sag pa filmen "Pojken i randig pyjamas". Den sorgligaste filmen jag nagonsin sett. Forst var jag bara chockad over hur den slutade. Jag satt hela tiden och tankte att filmen inte alls skulle sluta sa, att allt skulle bli bra. Men sen nar eftertexten rullade borjade jag att storbola...
Vi var vakna till 3 ungefar. Sa jag ar sjuukt trott just nu. Dessutom kakade jag en massa igar, jag kakade sa mycket att jag inte ens ar sa hungrig just nu. Jag at inte ens frukost.

Idag ar jag och Evangeline ensamma hemma. Det hander nog inte sa mycket mer. En sak jag maste gora innan jag aker hem ar att byta en troja jag kopt.. Jag antar att det blir pa tisdag innan jag aker.

Kram!

1 comment:

Helena said...

svar: nej är det sant?!! Vad glad jag blir! Vi måste sprida det vidare!! :)