Tuesday, July 28, 2009

En dag kvar

Dagen innan USA... (tur att mina kara vanner dar borta inte forstar svenska, annars hade overraskningen blivit forstord for lange sen...) Idag ar alltsa stora packardagen. Jag har tva vaskor som inte ska fyllas, for da gar jag over maxvikten nar jag aker hem. Flyget lyfter tio over tva imorgon, vilket betyder att jag ska vara pa Arlanda runt halv ett, enligt min pappa da. Jag vill helst vara dar tidigare, men vi far se hur det blir med den saken.

Flygbolaget jag ska aka med ar iceland air. Ett ganska litet, daligt flygbolag dar man maste betala maten sjalv, och det ar inte sakert jag far aka med ett, enligt deras termer, "nytt" flygplan. Alltsa ett med battre stolar och egen skarm. Annars far jag aka med ett plan dar man delar pa en tv som falls ner fran taket. Tjuhuu.. Not.

Ja, jag antar att jag maste tillbaka till packningen.
Vi kanske hors senare idag.

Kram!

No comments: