Sunday, August 23, 2009

Johan <3

Älskar min bror Johan. Vi hade verkligen så sjukt bra när vi träffades i USA. Vi gjorde allt möjligt, och det känns som om jag sakta men säkert tar igen den tid jag missade när han flyttade. Jag var tolv år när han flyttade till USA, och för mig var han "bara" en storebror. Men nu lär jag känna honom och har upptäckt att vi är väldigt lika, samtidigt väldigt olika. Det är svårt att förklara det, men om man tar hur vi ser ut t.ex. Så är vi de enda med blå ögon bland barnen i familjen, vi båda har lockigt/vågigt hår, vi är väldigt långa(visserligen är alla i vår familj långa), (och nej Johan, jag kommer inte att växa om dig). Till personligheten är vi också lika, fast ändå väldigt olika. Svårt att förklara. Hur som helst älskar jag honom som alla mina bröder och min syster. Familjen Woods 4-ever!

Bror Johan är väldigt fascinerad av moln, och jag håller helt med om att att de är otroliga. Att titta på moln är en av mina favoritsysslor när jag flyger. (Jag inser hur otroligt intressant jag måste låta nu...) Här har han i alla fall satt ihop ett videoklipp, som jag tycker att alla ska titta på :) kram på er! http://www.youtube.com/watch?v=YwQ5hVVrYrg

1 comment:

Johan said...

Jatte kul att se dig igen, Vickis. Vi hade det bra, synd att vi inte kunda ses mer men jobb och allt annat kom ivagen. Jag ska pensionera mig nasta ar sa det syns vi formodligen mera. Da ar du nog langre an mig, tillslut.