Thursday, August 20, 2009

Förkylning + Jetlag = död!

Oh wow... Jetlag är verkligen inget att leka med. Den är tusen gånger värre i år än förra året också eftersom jag är förkyld. Så jag har legat i soffan hela dagen och slumrat till lite då och då. Hungrig är jag också typ hela tiden.
... Nej, det blev ingen skola för mig idag. Förkylningen är riktigt jobbig och mamma vill vänta och se om det blir värre. Dessutom försökte vi få en tid på vårdcentralen för mina eksem och torra fläckar på halsen och nacken. Anyway, om jag känner mig bättre imorgon åker jag till skolan.

Annat finns det inte så mycket att säga. Jag försöker få bilderna på mobilen att föras över till datorn, något jag inte lyckas så bra med. Men så fort det är fixat så lägger jag in bilder från resan.

Packa upp måste jag göra... Någon gång... I framtiden.. Jag är alltid så otroligt seg på att göra sånt. Mina resväskor brukar ligga framme i minst en vecka efter att jag kommit hem. Är det bara jag som är sån?

Kram!

No comments: