Friday, February 20, 2009

16 timmar kvar

Enligt min syrras beräkningar är det 16 timmar kvar till Schweiz, vilket betyder att packning och förberedelser borde vara i full gång. Vilket det också är, förutom att alla kläder håller på att tvättas, vilket försenar och försvårar hela packningsprocessen. Det blir väl att gå upp tidigt imorgon istället. De som håller i hela resan har begränsat oss till en bag. Hur i hela friden ska jag få plats med allt i en enda bag? Nu är det inte bara kläder som är problemet, för det hade jag nog löst, utan jag måste verkligen få i allt: täckbyxor, underställ, två handdukar, vantar, kläder(=underkläder, två par jeans, två kjolar, minst 4 toppar och 2-3 tjocktröjor), smink, tvättsaker och sminkborttagning. Oj, hjälp. Det får lov att lösa sig helt enkelt, one way or another.

Sminkrådgivningen idag var väldigt kul. Jag och Thess fick prova ut färger på foundation, ögonskugga och rouge som passar vår hud. Och eftersom man provar färgerna genom att sätta på sig allt, blev jag väldigt snygg efteråt måste jag säga :) Jag längtar tills jag får allt.

Men, tillbaka till allt.
Kram på er!

2 comments:

Evynina said...

jag vet!!Bara en BAG!! Hallå för killar kanske det går bra,men för tjejer, nej nej...måste typ ha en superbag, fast det hade vi inte, men en rätt stor..som e lite sönder:/ Nåja det kommer väl gå bra, med Guds hjälp:)

Anonymous said...

Ja! Stockholm är verkligen en underbar stad! Åker dit igen om två veckor :)