Tuesday, February 17, 2009

Ond cirkel

Jag vaknade i morse och kände att jag var hungrig. Jag var så sjukt hungrig, ni vet sådär hungrig att man mår illa. Det jobbiga var att jag mådde så illa att jag inte kunde äta. Ond cirkel. Jag drack ett glas äppeljuice, som för övrigt börjar ge mig dåliga assosiationer eftersom jag drack det när jag var som sjukast, senare åt jag en halv rostad macka, och nu försöker jag trycka i mig en pirog. Pirogen tar väldigt lång tid att få i sig. Jag har käkat en halv på en halvtimme typ.

Annars då. Jag åker till skolan imorgon eftersom vi har matteprov. Ett prov som jag inte har pluggat på och som jag inte kommer att plugga på heller. Min kropp börjar må bättre, men tyvärr inte tillräckligt bra för att kunna plugga på ett matteprov. Suck, och min lärare sa att jag hade chans till mvg. Yeah right.

Kram på er!

No comments: