Monday, February 09, 2009

Back home

JAG SKA TILL SCHWEIZ!!!!!
Så, jag var bara tvungen att avreagera mig. Jag har längtat och bett om att kunna åka till Schweiz ända sedan september förra året när de först berättade om det på ungdomsmötet. Nu, idag, kom klartecknet. Jag är med. Wohoo! TACK GUD säger jag bara, och tack farmor och farfar som betalade :)
Dagen har annars flutit på mer eller mindre smärtfritt. På ULSen såg vi på film, "Tillsammans". Jag funderar seriöst på att bojkotta den filmen imorrn eftersom den är så sjukt snuskig och alldeles för mycket. Jag får prata med läraren. Geografiprovet gick bra förutom att jag klantade mig på frågan om vad högtryck är, och möjligtvis också på den sista frågan. But no worries. På cellgruppen skrev tjejerna ner tankar och drömmar inför året.
Nu borde jag gå upp och plugga franska. Jag funderar dock på att vara hemma imorgon eftersom min hals gör så sjukt ont och jag känner att en förkylning är på G. Bläää.
Kram på er.

No comments: