Tuesday, February 03, 2009

Tisdag

Dagen började bra. Solsken, lagom med sömn, god frukost, inget stress till bussen. Till och med de första lektionerna var roliga. Sen kom slaget. Franskan var inte inställd som läraren sagt förra veckan. Så istället för att sluta halv tre, så skulle jag ha nästan två timmars franska. Ain't that depressing. Genast dalade dagen rakt ner. På ULSen snackades det om Freud och sen såg vi en skum 70-tals film som hette "Tillsammans". Freud alltså, stördaste snubben näst efter Hitler och några andra galningar. Under franskan fick jag ett sms från Hannah som undrade om jag skulle på körövningen, vilket jag kvickt bestämde mig för att göra. Efter lite händelser i kyrkan får vi för oss att det bara är dem som fått ett sms som ska öva, vilket leder till att jag åker hem. Hejsan hoppsan så hamnade jag här.

Nu ska det käkas och glos på Top Model.
Kram!

Ett litet plus i kanten var
syltsemlan för åtta kronor i kafeterian...
It saved my afternoon.

No comments: