Wednesday, February 18, 2009

To do list

Skön dag idag. Matteprovet gick bajs (vet ni, jag har inte ordet bajs på min t9 på mobilen. Ain't that strange?), musiken gick däremot väldigt bra(VG+ på trummorna, höjning från G) och Ny Generations mötet var skönt då vi snacka i en timme. Myys. Kvar att göra idag då?
  • Läsa igenom ULS, prov på fredag.
  • Fixa ny musik till iPoden så att jag inte dör av uttråkning under resan till och från Schweiz.
  • Se på Pride & Prejudice. Tro det eller ej, men det är faktiskt en läxa på engelska B. Gissa om jag blev lycklig. (Ja, jag blev överlycklig :D) Förhoppningsvis kommer mamma hem med något gott som jag kan smaska på.

That's about it. Jag har fått tillbaka aptiten, btw. Jag dreglade till fantasin om Ben&Jerry's och kladdkaka på vägen hem.

Kram!

2 comments:

Anonymous said...

och du ska få Ben & Jerrys också!! men ingen kladdkaka blev det, jag försökte dock.

Evynina said...

Ska du se den gamla eller nya Pride and Prejudice? (den nya är med Keira) Bara så du vet är den äldre från BBC MYCKET bättre,har den om du vill låna någon gång:)Eller se på tillsammans XD