Sunday, February 08, 2009

Plugg plugg plugg!

Jag kör en snabbgenomgång på hela internet just nu. Jag måste verkligen plugga nu. Geografiprov imorgon och det är en hel del jag inte fattar, + att anteckningarna blev kvar i skolan. *Snillet Victoria slår till igen.* Jag har även franska prov på tisdag och eftersom jag ska ha min fina cellgrupp imorgon eftermiddag så tänkte jag vara lite smart och börja kolla igenom det idag. Det är ju väldigt sällan man förstår franskan liksom... Suck. Jag har i alla fall lyckats muta mig själv att plugga; godis, glass och läsk. Här ska det frossas!

Jag har varit på dåligt humör till och från idag och har varit otroligt lättirriterad. Fråga min syster, hon har redan fått smaka på min irritation. *Förlåt Thess*.

Ja, förlåt till er också då, för mer än såhär blir det inte för tillfället. Vi får se om jag skriver ikväll. Jag ska försöka. Håll ögonen öppna efter nio så kanske jag tryckt in ett meddelande.

Kram på er!

No comments: