Monday, February 09, 2009

Giftasmusik

Jag tror att jag hittat ett till alternativ till ingångsmarshen när jag gifter mig. Det här med ingångsmusik är verkligen svårt. Tur att jag inte ska gifta mig snart då. Eller tur och tur, jag längtar tills jag gifter mig. Däremot blir det lite svårt när man inte har någon att gifta sig med. Du vet, som en brudgum. Haha. Jag är lite trött måste jag säga.

Alternativet till Kiss the rain är Moonlight. Väldigt vacker. Synd att jag inte klurat ut hur man får in youtube-klipp på bloggen...

Kram på er!

Nej, jag har inte pluggat på franskan...

1 comment:

Anonymous said...

Först tänkte jag förklara själv, men det var jobbigt. Som tur var hittade jag denna:

http://www.testzone.se/forum/amatorfilm/hur-man-lagger-in-filmer-fran-youtube-i-forumet-t6.html

Tjingeling!