Thursday, February 05, 2009

God morgon

Ännu en tidig morgon på skolan. Idag kom jag däremot ännu tidigare än vad jag brukar, jag var nämligen här klockan sju. *Applåder*. Lite sorgligt är det dock att jag är här så tidigt. Jag lovar att du just nu tänker: "Kära nån då, har flickan inget liv?". Jag kan då informera dig om att jag faktiskt har det, men det cirkulerar väldigt mycket runt skolan för tillfället. Vilket det i och för sig faktiskt brukar göra då man är i 16-årsåldern och har bestämt sig för att satsa på skolan. Anywaaay. Anledning till denna tidiga morgon? Ja! Det har jag! *Trummvirvel* Anledningen är ett stort fett uppsattsprov i Svenska på tre timmar som börjar om exakt en halvtimme, och eftersom vårt snille till svenskalärare bestämde sig för att sätta provet på morgonen så måste jag vara i skolan tidigt. "Så tidigt som klockan sju?" Njaa... Mamma åkte till Uppsala i morse och eftersom hon körde vägarna förbi Tumba så tänkte jag åka med henne. Därav denna tidiga morgon. See, I have a life.

Det blir en lång dag idag då jag slutar tio i fyra. Men sen ska jag hem, plugga på geografi och franska och sen är jag fri! More, or less... Vi har vinteridrottsdag imorgon så jag får (förhoppningsvis) sovmorgon då jag ska vara i Södertälja klockan tio.

Nu ska jag läsa igenom en sak inför svenskan. Wish me luck!
Kram!

No comments: