Thursday, February 19, 2009

Nedstämd dag

Idag har verkligen inte varit min dag. Jag har varit sur, nedstämd och allmänt, ja, sur i princip hela dagen. Varför jag har varit på detta humör vet jag faktiskt inte. Det har inte hänt något jobbigt eller så, jag var bara på dåligt humör. Det är sådana här dagar man behöver ett fint sms från någon som säger hur bra man är. Eller en mysig kram.

Nu närmast ska jag käka lite choklad och Ben&Jerry's och plugga på ULS. Jag har prov imorgon på barndomstiden. Ärligt så är det ganska intressant. Nioårskrisen och allt vad det innebär. Hah. Snart är jag pro på barn.

Imorgon är det skola och sen ska jag, mamma och Thess iväg till en som säljer MaryKay smink. Vi ska prova ut våra färger och sen ska mamma beställa. Tjuu! Så det blir nice smink framöver att se fram emot. Tyvärr blir det nog inget ungdomsmöte imorgon, vilket känns lite tråkigt, och ingen cell heller. Usha mig. :(

Men! Tillbaka till böckerna och chokladen.
En lite ledsnare kram än vanligt.

No comments: