Tuesday, December 08, 2009

Ugglemoor

God kväll!
Jag har kommit på att jag gillar mina klasskamrater ganska mycket. Och när jag säger ganska är det en extrem underdrift. Vi är ett gäng som ena sekunden kan asflabba och flumma ihjäl oss, för att några minuter senare ha en riktigt seriös diskussion och dela med oss av tankar och åsikter. Jag gillar det starkt. Så ni som läser detta och känner er träffade, ta åt er! Ni är grymma och förgyller verkligen hela min skoltid. Det är tack vare er jag går kvar på skolan :) Puss på er!

Förresten, glöm zebran, jag ser tydligen ut som en uggla...

2 comments:

Anonymous said...

nej du ser ite alls ut som en uggla. Du ser ut som ett marsvin har jag ju sagt!

//Marianne

Helena said...

1. :) håller med.
2. Asså.. Jag menar ju inte att du är en otymplig fyrkant med skrumpliga ben och spetsiga öron. ;) Haha... Kul det skulle vara om det var så.. ;)
Jag menar att du har stora, vackra, tänkande, kloka och förundrande ögon! :)