Monday, December 14, 2009

'Cause I had a bad day

Jag har inte gått och deppat ner mig :) Jag lovar! Jag hade en liten jobbig stund bara. Men nu är det bättre. Anledningen till att det inte blev några inlägg efter det är för att jag dels inte hade någon lust, och sen var jag mer eller mindre upptagen hela söndagen. Inte för att jag tror att ni dog av längtan. Men i alla fall, det kan vara bra att förklara frånvaron. Typ.

Den här dagen har i alla fall inte varit min dag. Jag ska ge dig fem reasons why:
1. Jag ramlade på isen imorse när jag var ute med hunden. Resultat: Stor bula på knät
2. Bussen var sen så jag missade den andra vilket ledde till att jag missade den tredje.
3. Humörsvängningar hela dagen och allt i skolan kändes bara helt meningslöst. Ge mig lov!!
4. Bussen in mot stan gick sönder, vilket ledde till att jag kom försent till cellen. Dock tror jag att busschauffören tog det hela lite hårdare, hon bröt ihop och grät...
5. Kylan. Jag står inte ut med kyla!

Tomorrow better be a better day!

2 comments:

e said...

Här får du en STOR kram:<=Å=>(ska föreställa en gubbe som sträcker ut armarna....kanske inte så lyckad) Stackars busschaufför!! Hon måste ha haft en riktig tuff dag....eller så kanske hon hade mens!?:O hehehe finns många orsaker till en tjejs känslor;)
Vad glad att du får lov på ...torsdag? Jag får inte förrän nästa tisdag!!! Suck-_-'

<3 Kram!;D

Evelina said...

Evelina(jag) skrev kommentaren innan,råka trycka på fel knapp:O....hehehe/eve;P