Wednesday, December 16, 2009

Snööö

God morgon!
För er som inte har märkt det så är det mycket snö ute. Väldigt mycket snö ute. Snön gjorde att jag missade bussen. Inte för att jag tror att den hade varit i tid ändå, men i alla fall. Och jag kan inte säga att jag är direkt ledsen över det heller... hehe. En timmes mindre skoldag har väl aldrig skadat liksom. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför denna snögrej. Ska jag vara lycklig eller ledsen? Jag kan inte säga att jag älskar den at the moment. Mest är det nog för att jag oroar mig för hur det kommer gå för mamma att ta sig hem från jobbet. Det måste vara sjukt mycket snö på vägarna, och att åka på snöiga vägar tidigt på morgonen kan inte vara roligt. Dessutom så blåser det så mycket att det känns som jag ska blåsa av vägen.

Jag återkommer med mina tankar om snö när jag sett den i dagsljus...

No comments: