Saturday, December 05, 2009

Good morning sunshines!

God morgon!
Jag gick upp ganska tidigt idag trots att jag var mördartrött. Jag tvingade mig upp klockan tio. Mest för att hunden behövde gå ut. Så jag släpade mig fram och orkade knappt lyfta på benen. Seriöst, jag måste sett extremt konstig ut. Som belöning åt jag en extra stor frukost bestående av yoghurt+k special+banan, ett ägg, varm choklad och juice. Dessutom tände jag ett ljus. Lite vardagslyx sådär.

Blodtestet igår gick bra. De fyllde tre provrör med mitt blod. Ack å ve! Men det blev inga svimningsincidenter eller liknande. Senare igår kväll fick jag svar. Det är fritt fram för mig att börja med Roaccutan. Det känns lite läskigt i och med alla biverkningar, men jag kommer vara väldigt uppmärksam och jag lovar att inte bli deprimerad :). Fast jag ska på återbesök hos min läkare den 30 december så det blir förmodligen inte så länge jag äter det, vilket känns skönt.

Other plans for today... Plugga lite naturkunskap.. Ta det lugnt.. Rota i vårat julpynt och försöka fixa rummet lite. Är på sånt humör idag.

Kram!

No comments: