Thursday, December 10, 2009

Torsdag 10 december

Oj, hjälp. Imorse var jag så trött att jag trodde jag skulle dö. Jag vinglade fram och tillbaka som en fullis. Morgonfull liksom. Haha. Det slutade med att jag la mig igen och sov i tjugo minuter till innan jag släpade mig upp. Dagen har annars varit sjukt bra. Dans i omklädningsrummet och snack vid matbordet. Jag tror vi satt i en och en halv timme och bara prata. Jag säger det, jag tycker så sjukt mycket om mina klasskompisar och är så glad att jag hamnat i just min klass.

Left of tonight då:
* Laga mat. Tortellini bjuds det på i cuisine de Victoria
* Storstäda rummet. Några engelsmän kommer imorgon som vi ska ta hand om över helgen och jag driver inte när jag säger att det ser ut som en orkan varit och härjat därinne.
* Stryka ett Lucialinne och det röda bandet
* Försöka, om jag hinner, varva ner lite

Det är väl bara att börja antar jag :) Kram!

No comments: