Tuesday, December 08, 2009

Bloggtorka

God morgon!
Jag har lite bloggtorka känner jag. Därför har det bara blivit ett inlägg/dag. Det beror nog på att det är så lite kvar på terminen. Kroppen och huvudet har liksom slowat ner i förväg. Gått in i sleep-mode.

Jag och Therese har börjat planera vårat lov. Alla Gilmore Girls nätter med chokladpudding. Det var så sjukt mysigt förra året. Vi vände verkligen helt på dygnet, satt uppe till typ tre på natten och glodde på min älsklingsserie, sen sov vi till tolv på förmiddagen och bara slöade runt. Ett helt okej sätt att spendera lovet på. Förhoppningsvis får jag nästa del i serien i julklapp. Jag måste få nästa del i serien... Annars blir hela lovet förstört, typ. Hah.

Nej, nu börjar ULSen. Näst sista lektionen på terminen. Underbart.
Håller ni tummarna hårt kanske det blir ett till inlägg idag.
Kram!

No comments: