Saturday, December 12, 2009

Lussebullsbak

Goder morgon goder morgon både herre å fruu!

För att kort sammanfatta gårdagen så gick Luciatåget lagom bra. Förutom att min mick inte fungerade en gång. Om jag säger såhär, allt är bättre än förra året. På kvällen åkte jag in till stan där kyrkan hade en "Late Show Christmas" med människor som berättade om sina liv och när/hur de mötte Gud sen. Madde och Sofia kom också och tittade. Vi kom på hur ovant det var att se varandra utanför skolan. Man har liksom sina "skolkompisar" och sen kompisar utanför skolan, i mitt fall i kyrkan. Jag måste helt enkelt börja träffa mina klasskompisar mer utanför skolan. Jag får dra hem dem till mig, om de vågar.


Snart blir det lussebullsbak hemma hos familjen Woods. Bättre sent än aldrig liksom. I löööve lussebullar.

Bilder från förra årets bakning...
Stor kram!

2 comments:

elin kecibas said...

Jaa jag tycker också att vi ska ses lite utanför skolan, vi kan väl ha adventsfika som vi pratade om i torsdags? :D
/ELin

Madde said...

Verkligen!! Vi måste verkligen börja träffas oftare utanför skolan! 7 januari smäller det ;)