Wednesday, December 09, 2009

Stenar och själen

Jag är så sjukt trött just nu. Asså verkligen trött. I think I'm about to fall asleep. Men jag måste in till stan ikväll. Det är bön inför fredagens grymma konsert. (Som ni verkligen borde komma på, ask me about it!) Hemma halv tio ikväll. Underbart säger jag bara, underbart.


Dessutom känns det som jag har en sten i ena ögat. Jag har haft den känslan i flera dagar nu. Är det inte så, eller har jag bara fått för mig det, att "stenar" i ögat/ögonen kan vara ett tecken på ögoninflammation? När jag googlade ""sten" i ögat" fick jag bara fram massa flum om "själens öga" och grejer. Ah, well. Jag får väl se hur det blir. Jag får prata med mamma.



Nej, nu somnar jag snart.
kram!

1 comment:

Helena said...

Svar: Tack. Du vet precis vad jag behöver höra :)