Sunday, March 21, 2010

Tröttelitrötter

Nej, dags för mig att pallra mig i säng. Jag hade planerat att plugga lite matte ikväll inför provet på tisdag. Men så blev det inte, tyvärr måste jag ändå säga för jag behöver det verkligen. Men jag kommer dra till kristna skolan imorgon när jag slutat och plugga där i något rum, kanske kan jag haffa min förra mattelärare och be om lite hjälp. Det kan vara ganska nice.

Väldigt trött är jag. Jag sitter och tittar på "Maid in Manhattan" på trean. En klassisk Victoriafilm. Förutsägbar, klyschig, och utan obehagliga överraskningar. (Jag insåg precis att allt det där beskrev samma sak..) Jätteskönt att titta på en sån film när man inte orkar tänka.

Har ni förresten tänkt på att det är extremt ansträngande att tänka? Det tar väldigt mycket tankekraft och energi, och tänker man på något jobbigt är det ännu värre. Haha, vad slö jag låter. Men det är jag också. Slöheten personligfierad.

Kram!

No comments: