Sunday, March 14, 2010

Don't hurt me

Jag är så extremt sugen på choklad! Kan inte någon komma med en marabou chokladkaka till mig? Seriöst, den som gör det lovar jag att älska för evigt. Haha, typ.

För övrigt är jag väldigt trött på mina hudproblem. Så sjukt trött. Huden går sönder av minsta lilla påfrestning. Idag fick jag två papercuts inom loppet av 10 sekunder. Hur smidigt är det liksom? Så fort mina händer kommer i kontakt med vatten torkar de ut, och om jag inte smörjer in mig ordentligt ser det ut som jag ömsar skinn. Jag vill verkligen sluta med den här medicinen så fort som möjligt. Jag vägrar fortsätta över sommaren. Jag vill kunna sola, vilket jag inte kan om jag fortsätter roaccutan. Nej, efter maj tänker jag inte fortsätta med acnemedicinen. Då har jag ändå hållt på i nästan ett år. Fatta vad lång tid det ändå tar. Tack Gud för att min acne ändå varit relativt mild jämfört med andra. Ah well. Nog med klagande.

Fragile girl

No comments: