Wednesday, March 17, 2010

Kan någon ge mig en ny hy..?

Suck. Jag måste köpa en ny sminkborste. En sån där bra till puderfoundation. Igår var min hy perfekt, finnarna nästan borta, inga stafylokockutslag, så jag sminkade mig, något som visade sig vara ett stort misstag. Imorse vaknade jag med flera stafylokockblåsor i ansiktet. Jag hatar det. Kan inte någon bara ge mig en ny hy. Det skulle vara så underbart skönt. Nu måste jag dock köpa en ny borste, och nytt smink. Det jag har är förmodligen också smittat med bakterierna. Härligt. Tur i oturen så är det väldigt lite kvar, så jag hade behövt köpa nytt väldigt snart ändå.


De röda fläckarna är stafylokocker. Jag har ca 6 till som inte syns på bild...

1 comment:

Hannah said...

Du borde prova aloe veran som jag använder - den gör mirakler!!