Wednesday, March 24, 2010

Någon som vill ta mig utomlands?

Jag är inte den personen som brukar kommentera andras bloggar, varken kändisbloggare eller "vanliga" bloggare. Men nu måste jag, och det är bara för att jag är så sjukt sugen på att göra samma sak. Kenza är i Egypten. Vet du hur sjukt gärna jag vill ligga på en strand just nu, eller varför inte i en hängmatta, titta upp mot himlen och bara njuta av livet. Inte tänka på skolan, inte tänka på någonting utom att bli brun och njuta. Hela mitt inre bara ropar efter en utlandsresa. Kan inte någon bara komma fram till mig och säga: "Här Victoria, jag känner att du ska åka utomlands och njuuuta"... Jag antar att det inte kommer hända förrän jag är gift. Haha. Eller ja, för Gud är ingenting omöjligt, så egentligen kan det ju hända när som helst. Det där är något jag kommer förvänta mig av min framtida man i alla fall. Överraskningar. Stora som små. Alla är välkomna. Särskilt utlandsresor. Gud, låt mig gifta mig tidigt. Eller ja, när du tycker jag är redo :)

1 comment:

Elin said...

Jag vill oxå utomlands!!!! Kan vi inte spara ihop lite pengar och sen åker vi? :)