Saturday, March 27, 2010

Gilmore Girls love

God morgon people! Igår (eller ska jag säga idag?) var jag uppe till halv tre. Är jag inte grym? Vi såg klart på Allt för min syster (Översättningen suger, på engelska "My sister's keeper). Jag säger bara en sak: Tårar x1000. Jag tror jag grät mig igenom hela filmen. Så otroligt fin och sorglig på samma gång. Efter filmen kände jag mig inte redo att gå och lägga mig, och dessutom behövde jag muntra upp mig själv så jag satte på Gilmore Girls och såg fyra avsnitt av säsong fyra. Sen släpade jag mig till sängs.

Gilmore Girls alltså. Finns det något bättre? Jag funderar starkt på att se om från säsong ett och se alla säsonger jag har i sträck. Jag har bara sett dem en eller två säsonger i taget, och man hinner ju glömma bort massa avsnittt liksom. Jag har tre säsonger kvar tills min samling är komplett. Någon som vill hjälpa mig på traven?


The dog Paul Anka? The real Paul Anka!
The real Paul Anka? The dog Paul Anka!

No comments: