Saturday, March 13, 2010

Ge mig sömn


Just nu känner jag bara för att ha en hel kväll i soffan, med en bra film, eller bara slötittande, och nybakta bullar (ja, bullar) tillsammans med någon mysig person. Hela mitt inre skriker efter en sådan kväll. Dessvärre kom jag hem från ungdomsmötet för en halvtimme sen och är helt slut. Alldeles strax ska jag pallra mig mot sängen och sova så länge jag orkar. Jag är sådär "för trött för att äta men för hungrig för att sova" igen. Ikväll skippar jag dock maten och satsar på frukost imorgon. Jag är extremt sugen på macka med sylt och o'boy... Mmm.. frukost. Har jag någon gång sagt hur mycket jag älskar frukost? Det är den bästa måltiden på dagen. Nu känner jag dock att jag svävar bort lite.

Imorgon blir det melodifestival kväll tillsammans med vännerna från klassen. Vi ska laga mat och efterrätt. Helmysigt.

Nej. Sängen var det.
God natt!

No comments: