Saturday, March 27, 2010

En film helt ovärd att se


Vi sitter och tittar på en film. Eller snarare min pappa och syster. Efter en halvtimme vägrade jag. Den är helt sjuk. The Box. Se den INTE. Någonsin. Den är helt vrickad. Jag vet hur den slutar, jag kollade upp den på internet. Den är klassad som thriller, men det är den knappast. Thrillers har jag faktiskt, tro't eller ej, lärt mig att se. Den här är bara, som sagt, vrickad och leder absolut ingenstans. Ush. Jag får bara kväljningar. Det blir att titta på Gilmore Girls när den här filmen är slut. Min syrra kommer nog sätta på My sister's keeper, så jag sätter på Gilmore Girls på datan istället.

Bara för att se till att ni inte tittar på den någongång så berättar jag att Cameron Diaz (som är en av huvudpersonerna) dör i slutet. Så, känn nu inget behov av se på The Box. Någonsin.

No comments: