Monday, March 26, 2007

Vilken helg

Öjöjöj. Vilken helg detta varit :P Låt mig börja från fredags kväll.
Jag kom halv sju till kyrkan och det var redan tjockfullt i foajén. Jag fann Angelinn och vi drog oss ned mot dörrarna där Victoria Altéz var med sina vänner. Emma heter en av dem tror jag :) De var mycket fina och trevliga. Efter en lång väntetid öppnade de äntligen dörrarna och vi rusade in. De hade gjort det grymt snyggt där inne. Och för att skippe detaljerna hoppar vi direkt in till konserten. Det var sjukt grym. Det var sång, dans, uppträdanden, beatbox och allt annat möjligt. Det var riktigt grymt. Efteråt blev det trevligt snack med Vallentunagänget. Ända tills mina brorsor kom och skämde ut sig ;) "Ey, jag är stark" Haha. (Citatet är dock lite korrigerat med diverse effekter "Ey") Smått som gott var det en mycket lyckad kväll.

I lördags då. Ja, då var det bara att stiga upp för vi skulle till Sorunda. Där träffade jag min mysiga morfar och vi gick ned till vårt hus. Det börjar ta form nu ju :) Och vändret var underbart. Riktig vår. Finallyy. Efter ett tag började Michael och jag att leka i gyttjan. Den var riktigt förrädisk alltså. :P Man kom knappt upp och efter en liten stund slutade vi och vi kände oss besegrade. Hehe.
På vägen hem var det solnedgång och jag tog några bilder. Jag älskar verkligen våren :)
Inte att glömma blev det ju vårtid också. En timme mindre. Men visst orkar man det för lite längre sol på kvällen :)
Söndag då... Det var upp tidigt för cellen. Det kom fem fina tjejjor som alltid är lika härliga. Jag ska inte dra ut på det riktigt känner jag.
Efter kyrkan träffade jag Feben och vi drog till Mcdonalds. Jag kände för att vara nyttig, så jag tog en McBean, juice och en sallad. *Bravo*
Sen var det ledarskola som alltid är grymt givande. På pausen gick jag en promenad i vårt fina Stockholm. Jag kom nästan ända fram till Björns Trädgård (medborgarplatsen) när jag vände tillbaka. Och tur var väll det för där började de nästan precis då jag kom tillbaka. :)
Hemma så åt vi mat och jag satte mig vid plugget. Lite senare åt jag två goda våfflor :)
Har du orkat så här långt!? Duktig du är:)
Ja, vårvädret är underart och det förväntas hålla i sig i en vecka. För mig får det gärna stanna ända till sommarn.
Puss på kinden och en kram.

1 comment:

Anonymous said...

Äntligen lite uppdatering! :D Roligt att du skriver lite längre.. :P Skriv något om bara dig nångång! det skulle vara kul att läsa! ;)