Friday, March 09, 2007

Hej igen

Jag måste bara säga något angående förgående blogg.
Jag vill inte att du ska få bilden av att jag är trött på Stockholm eller att jag vill flytta utomlands eller något liknande. Det enda jag menade var att jag hade så lust att bara åka någonstans. Jag får sånt ibland. Inlägget kanske lät lite deprimerande och det var inte alls meningen. :) Jag är inte det minsta deprimerad. Faktist så är jag riktigt glad, och jag drar till med ett lycklig. För det är precis det jag är.
Jag är lycklig eftersom våren är här. Även fast det säkert finns risker för att snön ska komma tillbaka. Våren känns liksom i luften.
Jag är lycklig eftersom det finns något att leva för.
Jag är lycklig eftersom jag lever över huvud taget.
Jag är lycklig eftersom jag har vänner, underbara vänner.
Jag är lycklig eftersom inget är så grymt som Gud.
Jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag jär lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig.
JAG ÄR LYCKLIG!

2 comments:

Anonymous said...

är du lycklig?? =P XD

Anonymous said...

haha, jag vet - våren är här! o mitt hjärta dansar av glädje!
Men mest av allt för att Jesus bor där! =)

o frstn ska vi göra en da capo? ;) resa i sommar igen. för även om det är underbart här är det så grymt kul att resa. o det är alltid så skönt att komma hem igen... =) haha, ses på mötet!
Kraaam