Thursday, March 15, 2007

Nothing at all

Öjöjöj. Nu var det länge sedan jag skrev. En vecka sedan ungefär. Och jag blir ju inte alls glad på människor som är sega med sina uppdateringar. :P Skärpning Victoria.
Men egentligen har det inte hänt så värst mycket.
Livet rullar liksom på. Dag efter dag, vecka efter vecka och månad efter månad. Det tar aldrig slut. Och tur är väll det?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jo, imorrn är det ju ungdomsmöte :D Åh vad jag har längtat. Imorrn kommer de ju att presentera det nya sättet de kommer att arbeta på. Enligt min brorsa låter det grymt bra. Men såklart får inte jag höra. Och egentligen är det ju såklart ;) Men i varje fall så ska det bli mycket spännande :)

Men eftersom jag inte har något att skriva om så slutar jag här.
Ge gärna förslag om jag vad jag ska skriva om.
Kramar till er :)

2 comments:

Anonymous said...

ja nu var det ett tag sen du skrev.. bättring!! :P

ja dom tyckte att jag skulle skriva om min första kärlek.. kan inte du göra det också?? (a) :D

ses ikväll!

Anonymous said...

haha, ja, gör så!