Sunday, March 18, 2007

En helg

Hellu, mår ni bra :)
Själv mår jag fint, fast lite illamående är jag. Jag har käkat för mycket denna helg :P
Låt mig berätta om den :)

Fredag.
Jag gick upp halv sju och var riktigt trött. Samtidigt lite upprymd. Jag skulle leda lovsången idag i skolan. Något som visade sig vara något jag helst vill glömma. Och vi stannar där.
Skolan slutade klockan tolv men jag stannade kvar och åt lite lunch med Margo, Stephie, Josse, Hannes och Leopold. Leopold är vår lärare. Vi hade det riktigt trevligt och pratade om ditten och datten. Och Josse och Hannes avlägsnade sig lite senare. De skulle på lektion. Och för att inte gå vidare på djupare detaljer kom jag iväg från skolan en och en halv timme senare. Det visade sig att Margo och Stephie inte är de allra snabbaste att komma iväg.
I varje fall drog jag iväg till mötet sen. Jag skulle vara mötesvärd.
Det var ett grymt möte med många överraskningar :)

Lördag.
Halv tio skulle jag upp och efter en mycket seg och skön frukost började jag och mamma baka. Det blev hälsobröd och chokladkaka.
Klockan fyra var det fest hos Elin.
Det var väldigt många som kom och själv hade jag det mycket trevligt. Maffia var spelet för kvällen :)

Söndag
Mikael Alvén idag! Det var ett mycket grymt möte! Och Mikael var lika härlig som vanligt. Jag sålde slut på allt och jag tjänade 485 :- Sen kom jag hem och Fredrik och Rebecka kom och hälsade på. Och anledningen till att allting blev så mycket snabbare i slutet är att jag måste fortsätta att ålugga på ett jobbigt biologi prov som jag har imorrn.

Kram kram alla!
Och ursäkta att det blev så väldigt kort i slutet :P

No comments: