Monday, March 19, 2007

Inget att göra. Vad gör man?

Rökt en cigarr. Nej, och det är inget jag planerar.
Rymt hemifrån. Det har jag nog :P
Varit i knytnävsslagsmål. Nope
Blivit arresterad. Aldrig
Skolkat. Faktiskt inte. Nu känner jag mig värsta duktig ;P
Varit i USA. Flera gånger faktist :D Nästa gång blir i september.
Varit kär. Jadå...
Varit i Afrika. Nej, tyvärr.
Skrivit ett brev till tomten. Inte än ;) Haha.
Ätit sushi. Nej, nej. Men det skulle vara kul att smaka.
Åkt snowboard. Nej, men jag beundrar de som gör det.
Crowdsurfat under en konsert. Det är väldigt få jag varit på.
Gjort en snöängel. Såklart!
Varit full. På den Helige Ande, ja :)
Träffat någon som är mer ödmjuk än mig. Oh ja!
Fuskat när jag spelat spel. Hehe, ja, det har jag nog.
Rört en orm. På Skansen
Blivit rånad. Nej, och tack för det.
Vunnit en tävling. Typ en gång.
Fått böter. Never
Inte duschat på en vecka. Då jag var liten och inte kände till något som hette fett hår.
Varit vilse. Jorå
Varit med i en tv-reklam. Tyvärr inte...
Hoppat från en bro. Nope
Ätit groda. Jag spyr!
Sjungit karaoke. Många gånger
Gift mig. Aldrig XD Och det kommer bara att bli en gång
Sjungit i duschen. Haha, ja, faktist. Nu då jag tänker på det.
Fastnat med tungan i metall. Turligt nog, nej-
Stannat uppe hela natten. Jag har försökt många gånger.
Varit en cheerleader. Haha, neeej
Pratat i telefon i mer än sex timmar. Mitt rekord är en timme ;P
Trott på spöken. Nej.
Gråtit på bio. Jaaaaa, jag är mycket känslig.
Sagt hej till drottningen. Inte än :P
Snattat någonting. Aldrig
Varit med i en film som gått på biografen. Nope
Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. Yep
Tatuerat mig. Nej, och det är inget jag planerar.
Gått på en blind-dejt. Haha. Neej
Varit avundsjuk på folk med bättre betyg. Ja.
Inte ätit något på 4 dagar. Då jag varit sjuk
Varit kär i en lärare. Ursäkta??
Piercat mig. Öronen räcker gott och väl
Avfyrat ett vapen. Nope
Somnat i skolan. Ja, någon gång då jag var sjuk
Sovit under stjärnorna. Åh vad jag önskar att jag gjort det
Legat på sjukhus. Yep
Brutit ett ben. Aldrig
Haft en Britney Spears-skiva. Haha. Neej. Verkligen inte.
Varit alldeles för snäll. Ärligt talat, så kan jag inte minnas det. :S Pinsamt.
Fjällvandrat. Vad kul. Det måste jag göra någon gång :)
Hoppat fallskärm. *Pirr i magen* Det måste jag göra
Sett en haj. På skansen :P
Stekt fiskpinnar i brödrosten! Hahahahaha.

No comments: