Wednesday, March 07, 2007

Relient K och vardagens tjat

Jag måste bara få uttrycka min oerhörda glädje över att Relient K har släppt en ny skiva.
Så.. Här kommer det:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Jag har än så länge fastnat för I need you, Forgiven och Give. Oh, de är så underbara :)
kolla på www.myspace.com/relientk och lyssna.



Jaja, tillbaka till vardagen.
Idag var jag sjuk. Hade feber igår kväll. Men jag ska inte tjata om hur tråkigt jag haft det idag :) Låt mig bara säga att glass har styrt dagen.
Livet rullar på alldeles så där fint som det brukar göra. Eller i varje fall som det ska göra. Livet är ju bra segt ibland. Men inte idag, och förhoppningsvis inte på ett bra tag.
Jag sitter och väntar på något som jag inte kan sätta ord på. Jag sitter och hoppas på något som jag inte vet om det är värt att hoppas på.
Oh, man.
I need You, I need you here I need you now.

1 comment:

Anonymous said...

åååh, deras nya e sååå braa!!! XD