Tuesday, March 20, 2007

Förlåt!

Jag vet att en blogg inte är till för att skriva ned sådana här svar på frågor och sånt. Men jag såg den här på Josef Rudenlövs bilddagbok och var bara tvungen att göra den.
Förhoppningsvis så blir det här den sista gången jag skriver ned en sån här:) Kram på er alla och håll ut :D
Så här går det till förresten:
Sätt din musik på blanda
Efter varje fråga går du till nästa låt
Använd låttiteln som svar på frågan
Sist av allt, fuska inte!
Det är precis så jag har gjort :)

Hur mår du idag?
A Little More
Kommer du komma långt i livet?
Let Go
Hur ser dina vänner dig?
Chrush (ehm…)
Kommer du att gifta dig?
Voice of truth
Vad är ditt livs themesong?
History Maker (AAmen ;P)
Vad är ditt livshistoria?
Chemical Party
Hur är skolan för dig?
Wasting Time (Hahaha)
Hur kan du komma framåt i livet?
American Dream
Hur kommer imorgon vara?
Hide
Vad är det bästa med dina vänner?
(Nice to meet you) Anyway
Vad finns i lager för nästa vecka?
Lost
Vilken sång beskriver dig bäst?
Did you get my message
Hur är det med ditt liv?
Jealous guy (eh?)
Vilken låt ska spelas på din begravning?
More than anyone
Hur ser världen på dig?
Intro (End of Silence)
Kommer du ha ett lyckligt liv?
If we are the body
Vad tycker dina vänner om dig?
Pieces
Har du en mörk hemlighet?
Belief
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Just Friends
Hur kan jag göra mig själv glad?
Forgiven
Kommer jag någonsin ha barn?
Track 05
Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
We Belong Together
Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Gave it all away
Vad är några tips till mig?
Bite My Tongue (ehm….)
Hur kommer jag att bli igenkänd?
Meaning
Vad är min danssång?
You are God

No comments: