Saturday, April 24, 2010

Megaförkyld

Det har inte gått så bra med uppdateringen den här veckan har jag märkt.
Torsdags var en lång dag då jag kom hem klockan tio och kastade mig i säng. Igår hade jag nationella, som kändes bra men man vet ju aldrig, och sen första cellgruppsmötet med mina nya cellgruppsmedlemmar, young disciples följde tätt därpå, ungdomsmöte sedan och när jag kom hem stupade jag rakt i säng av trötthet och utmattning.

Och nu sitter jag här, efter en stor (och onyttig) frukost. Det är en sjukt vacker morgon och jag känner för att gå ut på promenad, eller springa i den vackra naturen, men plugg måste det bli i alla fall. Extremt förkyld har jag blivit också. Jag sitter och snorar och hostar och ögonen rinner. Det där med att springa var kanske inte en så bra idé.

Aja. Time to go.
Kram på er!

Juste. Jag fick några kommentarer på mitt desperata rop på hjälp. Elin får förvänta sig ett paniksamtal här framöver. Den tredje personen som kommenterade med initialerna M.J. Vem är du? Allt jag kan tänka på är Michael Jackson, men det är väl lite orealistiskt liksom...

1 comment:

Elin said...

hahaha, det är bara att höra av sig :)