Friday, April 30, 2010

Äntligen HEEELG!


Hemma efter en lång dag. Det blev shopping till både mig och Noah som fyller år imorgon. Äntligen har jag smink så att jag slipper skrämma mina kära vänner genom att se ut som ett spöke med mörka ringar under ögonen. Fast lite skönt har det varit att slippa sminka av sig så mycket på kvällarna. En blondspray har jag köpt också! Nu till sommaren vill jag få blondare hår, och till hösten planerar jag att färga brunt. Blondsprayen fungerar i alla fall ungefär som vanlig hårfärg bara att man sprayar på det istället och kan välja hur ljust man vill ha det. Supernice.

Snart ska jag göra egen pizza och förhoppningsvis ska jag och mamma titta på Stolthet & Fördom. Jordens bästa film som jag aldrig kommer tröttna på. Jag smälter i slutet när Mr. Darcy med halvt uppknäppt skjorta i morgondiset med en kör av fåglar säger "I love... I love, I love you" Det är så romantiiiskt!!! Haha. Jag blir en pöl.

Har någon förresten smakat den ännu nyare maraboun med polkagris? Jag köpte den idag. Helt okej, men inte alls så god som jag trodde. Passion är inte heller så underbar. Ge mig Sommarchokladen från förra året. Den var helt himmelsk.

Äsh. Nu ska jag sluta tråka ut er. Vi hörs imorgon!

No comments: