Saturday, April 17, 2010

Lördag

God morgon!
Jag drömde om ost. På sjögräs. Jag vet inte riktigt var min hjärna fick den informationen. Och inte heller hur den lyckades sätta ihop de två. Men ost på sjögräs var det i alla fall. Båt tror jag att jag att jag åkte också.

Idag måste måste måste jag ta tag i plugget, och jag känner hur hela mitt inre sätter sig emot det just nu. Men måste man så måste man antar jag. Jag har megalust att sätta mig i ett varmt bad däremot. Jag tror inte jag badat på ett år. Haha. Äckligt det där låter. Jag har ju duschat självklart ;) Jag tycker i vanliga fall att det är lite tråkigt, och varmt, och så blir jag så rastlös. Men just nu vill jag väldigt gärna bada. Jag kanske gör det sen...

Plugg står på schemat i alla fall. Och den vanliga städningen. Ikväll ska Therese och jag iväg på musikkväll i Nynäshamn.

Bara att börja... Badet först kanske?

1 comment:

Sofia said...

ja vill bara glömma naturen asså, kmr inte hinna!!!!!!!

btw så har du en väldigt annorlunda uppfattning om sushi....