Sunday, April 04, 2010

Meet Lorelai Gilmore, that's me!

Efter en hel kväll med Gilmore Girls (min absoluta favoritserie för er som har missat det), och ganska mycket tårta, glass och choklad så ska jag lägga mig och hoppas att magvärken försvinner till imorgon. Det är något i mig som inte vet när jag ska sluta äta. Så länge det står mat framme (snarare choklad/bakelser/glass) så äter jag tills det tar slut. Frosseri skulle vissa kalla det. Vilket det förmodligen är också. Disciplin är något jag måsta införskaffa. Dessvärre tar det inte slut efter idag. Imorgon blir det ännu mer då vi ska till mormor och äta påsklunch, och när man har ätit hos mormor är man mätt för tre dagar framöver. Okej, kanske inte hela tre dagar, men en väääldigt lång tid är man mätt. Min plan är att skippa frukosten så blir det lättare att äta, lunchen är klockan tolv och sover jag till tio och äter frukost är jag ju fortfarande mätt. Alltså, noll frukost.

... Jag undrar if I've been making any sence out of that I just wrote. Jag börjar känna mig som Lorelai som bara pladdrar på.

Aanyyway. Dags att sova tror jag. See you tomorrow!

No comments: